Saturday, October 16, 2010

50 Followers giveaway!

The giveaway is closed now!

Eindelijk is het zover, de 50 volgers zijn bereikt, dus tijd voor een giveaway!
Finally the time is right! I've got more than 50 followers now, so time for the giveaway!

Wat kun je winnen?/What can you win?:


2 Ontzettend leuke Safarilakjes! Nr 261, een blauwe met Iridiscent finish en nr 25 een paarse cream met rode ondertoon!

2 Nice polishes from Safari! Nr 261, an Iridiscent blue polish and nr 25 a purple cream with red undertone!

Beide lakjes zijn gloednieuw! Ik heb beide lakjes zelf ook, dus hieronder 2 snelle swatches met mijn eigen lakjes! ( Even snel een bedankje aan deze dappere heer die vrijwillig zijn nagels liet gebruiken voor de swatches!)

Both polishes are brandnew! I've got these for myself too, so I've got 2 quick swatches for you! ( And a little thanks to the man which the nails are from!)

Nr 261, 2 laagjes/two layers.

Nr 25, 1 laagje/ one layer!

Dan nu de regels! Deze giveaway is open tot 20 november 23.59 uur (Nederlandse tijd) ( Zorg ervoor dat je een manier voor contact achterlaat, bijvoorbeeld je email, wil je dit niet bij de comments zetten, stuur mij dan even een mailtje!)

- Je moet mijn blog volgen via gfc, zet erbij met welke naam je mij volgt. ( Ik controleer of je wel echt een volger bent!) ( 1 entry)
- Blog over deze giveaway en/of plaats mij op je blogroll, geef hier een link naartoe bij de comments! ( voor beide 1 entry)
- Stuur je mooiste nailart creatie naar:  nailartcreationsblog@gmail.com ( 3 entries)
-  Ik gebruik random.org om een winnaar te kiezen!
( Je kunt intotaal dus 6 entries verdienen!)

The rules: You can enter until November 20th 23.59 (Dutch Time) ( Make sure you leave a way to contact you.. Like an Emailadress, if you don't want to put it in the comments, mail me!)

- You must be a follower by gfc, tell me with which name you follow my blog ( I will check!) (1 entry)
- Blog about my giveaway and/or put me on your blogroll (provide me a link please!) ( for both 1 entry)
- Sent your prettiest nailart creation to my email: nailartcreationsblog@gmail.com  (3 entries)
- I will use Random.org to pick a winner!
( So that's a total of 6 entries)

De giveaway is internationaal/This giveaway is international, so everyone can join!

Succes iedereen!/Good luck everyone!

No comments:

Post a Comment