Sunday, January 16, 2011

MaxNails - Smashing Orange

Vandaag het één na laatste lakje van dit MaxNails setje. De laatste keer vroeg ik of jullie het leuk zouden vinden om zo'n setje in een giveaway terug te zien, een aantal waren er behoorlijk positief over! Helaas zal dit niet één van de prijzen zijn voor de aankomende giveaway (Dit idee ga ik meenemen voor een volgende :)). Ik wilde even iedereen bedanken voor het volgen van mijn blog, inmiddels heb ik al meer dan 200 volgers (wow dit is ontzettend snel gegaan!). Dus de nieuwe giveaway komt één van deze dagen online! Maar vandaag dus eerst Smashing Orange!


Today the almost last polish of this set by MaxNails. The last time I asked you if you wanted to see this set in a giveaway, most of you were very positive about this idea, unfortunately this one didn't make it to one of the prizes of the upcoming giveaway, but I'm definitely going to take this idea with me for a next one. At first I really want to thank you all for follow my blog! I've got more then 200 followers now, (this was really quick, so i've got to hurry with my giveaway!). So the new 200 follower giveaway will be online on one of the upcoming days! But today first: Smashing Orange!


Dit is Smashing Orange, een fel oranje kleur, maar naar mijn mening niet echt knallend neon. Wat ik zelf niet zo'n probleem vind, aangezien een knallende neon oranje nou niet echt iets voor mij is. De lak is zelf wel dus echt mooi fel, er zitten hele kleine gele shimmerdeeltjes in, dit kun je goed zien door de foto te vergroten (even klikken op de pic!). Een perfect kleurtje voor een nieuw WK/EK voetbal  ;)

This is smashing orange, a really bright orange polish, but it isn't neon. But i don't mind it that it isn't neon, because I don't see myself wearing a neon orange polish. So I like the way this polish is, when you're looking good you can see some tiny yellow shimmers in this polish, you can see it well when you enlarge the picture (Just click on it!). A perfect colour for a new WC/EC Soccer ;)

Hier kun je de gele shimmer ook erg goed zien! Ik heb een aantal keren gelezen dat mensen dit lakje slecht vonden dekken. Ik had hier geen enkele problemen mee. Bovenstaande foto zijn 2 wat dikkere laagjes en één heel dun 3e laagje voor de foto (zodat ik niet opeens een VNL krijg door de macro) Applicatie was verder net zoals de andere lakjes, ook dit lakje heeft een lekker breed kwastje.

Here you can see the shimmer very well! I've read a few times that people were saying that this polish was very sheer, but I didn't had any problems with that. Above pictures are 2 layers with one very very thin layer for the picture (This because Macro is giving me a VNL). So application was the same as the other polishes, this polish got the wide brush too.

Om de post maar even af te sluiten, na de laatste readers question heb ik de knoop weer doorgehakt, ik heb zojuist mn nagels weer gebracht naar de korte lengte, dit zal waarschijnlijk niet zo opvallen op mijn blog aangezien ik heel veel voorafgemaakte foto's heb. Maar binnenkort zal alles dus weer zijn met shorties!

To close the post: After my last readers question I decided to shorten my nails again, so I did that today! Probably you wouldn't notice that on my blog because I've got many pics ready for new posts. But soon you'll see pics with short nails again!

Thanks for stopping by!

No comments:

Post a Comment